تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید سالاری 

تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید سالاری 

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته از خانواده شهید «بختیار سالاری» به صورت مجازی تجلیل شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته از خانواده شهید «بختیار سالاری» به صورت مجازی تجلیل شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: شهید «بختیار سالاری» در سن ۱۶ سالگی به شهادت رسیده است و علی رغم داشتن سن کم، اما فردی شجاع، قدرتمند، خوش اخلاق، بزرگ منش بوده و در روستای طرج بخش اسماعیلی از توابع شهرستان جیرفت به دنیا آمده است.

وی بیان کرد: در زمانه ای که دشمن با ابزار تبلیغاتی به دنبال الگوسازی برای نوجوان و جوان ما است، طرح ملی سه شنبه های تکریم بهترین فرصت برای معرفی شهدا به ویژه شهدای کم سن و سال به عنوان ذخایر معنوی و بهترین الگو به قشر نوجوان و جوان جامعه است.

خوبی زاده اظهار کرد: در گام دوم انقلاب و در آستانه ۴۰ سالگی دفاع مقدس این طرح، با تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین معرفی نخبگان محلات مساجد، به دنبال معرفی الگوهای موفق به نسل جوان و نوجوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: از آنجایی که کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و از سوی دیگر ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری جلسه ها را منع کرده به همین منظور وظیفه خود دانستینم تا برای تجلیل از خانواده این شهید، به صورت مجازی با آنها دیدار کنیم.

وی ابراز کرد: در این دیدار مجازی با حجت الاسلام «موسی سالاری» برادر شهید که یکی از طلاب موفق و عضو گروه های جهادی جنوب کرمان است در خصوص طرح ملی سه شنبه های تکریم و هدف از اجرای این طرح ملی گفت گو شد و ایشان از ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به دلیل ارائه چنین طرح خلاقانه ای در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تشکر کرد.

خوبی زاده در خاتمه بیان کرد: حجت الاسلام موسی سالاری برادر شهید از فعالان قرآنی که چندین متربی و حافظ قرآن کریم تربیت کرده و یکی از مدیران فعال و جهادی خانه های نور جنوب کرمان است و طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی فراهم کرد تا علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهید بختیار سلیمانی، از خانواده و به ویژه برادر شهید تجلیل شود.

پایان پیام/ 586